Gambar - Gambar Sekitar MAKUM 2007.

Wednesday, November 5, 2008




Sedak wei jalan bandaraya persisiran pantai nie...hehe..boleh kenal negeri oghe...






cuba perati betul2....mano hak cacat xley duk samo ngan oghe..haha...seriusnya pok kito nie...semangat!!!!







Hak nie adalah gambar dua oghe bekas YDP kelab nie..sebelah lagi tue adalah supersenior.buke superman..haha...turut ado di blake tue..pije ngan mamat..hehe.






Kenangan di bumi Terengganu sebelum naik stage kita jalan2 dulu makan angin..release tension...hehe...lepah tu baru kito dikir rama2...






wassup bro!!!! ni make angin pantai teluk chempedak di pahang darul makmur maso nak kelik ke ukm..buang angin2 hak sekot sebot dale dado...haha..








Bergambar kenang kenangan di depan Dewan Sultan MIzan UMT..sebenar nya panas maso nie...tp ingtkan jarang2 datang ke UMT nie...layan jer laaa...






woit......pandang 200 meter kehadapan...cam kawat lak kita nie...mat lan misai pakai luar soyak bende tue...hehe..soyak pom mahal kam..xdop 2 3 ratus xley nk rasa itu..keke.










Berlatih sedak pok kito...buat yang terbaik pasti hasil yang terbaik..kejayaan tidak akan datang tanpa usaha yang benar - benar kuat ke arah itu.hehe...kok se kok dang ayt ak..harap2 saie pehe blako maksud nie..








nie bergambar sementara otw nak gi panas enjin kih lamo xdikir...hak nie panas gok nie..tp kih tuan kamera angkt kamera...terpaksalah kami berposing..rase2 tuan kamera ini saieng ak kedu..hehe..yo ko?









hai....fahmi..bodek pegawai doh ke? haha..mace2 tahu demo jadi ydp kelab kito hak baru..semoga gud luck kepada fahmi kerana dipilih menjadi ydp kelab yang baru..diharap generasi baru dibawah kepimpinan dia dapat membawa kelab ke dimensi baru dalam dunia dikir barat di tanah air..kita mempunyai visi dan misi ke arah itu..berbeza pucuk kepimpinan tidak kisah asalkan kepimpinan yang silih berganti tidak lupa apa yang direncanakan oleh kepimpinan terdahulu selagi relevan dengan keadaan tertentu.hehe..ntah pe ntah nie...







ha...ni pulak..rase2 nya..antara gambar terawal diambil masa sampai di umt..hum...sebelum nk daftar penginapan....posing baju baru katakan...hehe..










mase nie adalah dataran stadium mohd ke 4...duk menunggu ketibaan saie2 kita utk ke umt..terima kasih kepada pengangkutan ukm dan pusat kebudayaan ukm melalui pegawai kita abg ayob dan abg zul kerana susah payah balik ke kelantan dahulu ambil peserta sebelum pergi umt.masa ini dome mai tp kate nye xdapat ikut pergi ke umt..ada hal urgent yang xdapat dielakkan.huhu...humm..sebelum terlupa..gambar2 semasa menang piala nk letak x? kalu nak...inform kat borak2 tunas..hehe..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

HUBUNGI TERUS KAMI MELALUI :



Yang Dipertua Kelab

Mohd Taufik B Shamshudin

Celcom : 013 9579259

Naib Yang Dipertua Kelab

Muhammad Hamizam B Hamzah

Celcom : 019 3656085
maxis: 012 9339457

talian di buka 24 jam setiap hari.

maghi main ngan hamster kami..jinok niesh..

Pengikut Blog Ini

Alamat Surat-Menyurat

KELAB DIKIR BARAT TUNAS WARISAN ARTISUKMA
Pusat Kebudayaan Universiti Kebangsaan Malaysia
Aras 3 Dewan Canselor Tun Abdul Razak
Universiti Kebangsaaan Malaysia
43600 Bangi
Selangor
Malaysia


Tel: +60389215240/+60389213171
Fax: +60389258810
email: rafie@pkrisc.cc.ukm.my

Join Tunas Mybloglog

  © Blogger template Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP